כאשר
אחד מחסידיו של רבי מאיר מפרמישלן נבחר לשמש רב בעיר סמוכה, בא אל רבו
לקבל את ברכתו. זה היה בשבוע של פרשת בהעלותך, והצדיק אמר לו:
"התורה
מספרת על אהרון הכוהן 'ויעש כן אהרון'. מפרש רש"י: 'להגיש שבחו של אהרון
שלא שינה'. וכי מה החידוש בזה? האם יעלה על הדעת שצדיק כמותו ישנה מציוויו
של הקב"ה?
"אלא
אף-על-פי שאהרון נבחר לשמש כוהן גדול, 'לא שינה' מאורחותיו והיה כל ימיו
'אוהב שלום ורודף שלום' ומעורה עם הבריות. עטרת הכהונה לא שינתה אותו".(מתוך שיחת השבוע,פרשת בהעלותך תשע"ג)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה